Hello World!

Witajcie,
jestem QQS i postanowiłem założyć tego oto bloga. Głównym powodem takiej decyzji jest fakt, że nie mam gdzie publikować recenzji, które nie mają zbyt wiele wspólnego z klockami LEGO, a trochę się już tego uzbierało. To prawda, że ostatnimi czasy blogi mnożą się jak króliki, mam jednak nadzieję, że mój jakoś się ostanie (mimo, że nie gwarantuję, że codziennie będzie jakiś wpis – raczej na zasadzie „od czasu do czasu”).

Jaka będzie tematyka Bloga?
– recenzje zestawów klocków LEGO i zabawek nieLEGOwych
– prezentacja WIPów i pełnoprawnych MOCy
– poradniki (głównie graficzne, ale nie tylko)

Co planuję w przyszłości:
– być może recenzje gier
– cykl dotyczący mojej ulubionej muzyki

Kiedy uzupełnię bloga o napisane przeze mnie recenzje, prezentację LEGOwych konstrukcji i poradników, będę się mógł wziąć za najnowsze wpisy.

Pozdrawiam i życzcie mi powodzenia!

 

~ QQS

Jedna uwaga do wpisu “Hello World!

  1. Pingback: To już rok! | Blog QQS'a

Skomentuj

