Motyw na blogu

Jak widzicie (lub nie), udało mi się w ciągu jednego dnia wybrać odpowiednią szatę graficzną dla bloga, co nie było łatwym zadaniem. Na WordPress dostępnych jest wiele motywów – jedne płatne, drugie nie; do tego dochodzą jeszcze narzędzia umożliwiające modyfikację wyglądu stron – choć niestety nie zawsze jest to takie miłe i nie zawsze mamy możliwość pełnej modyfikacji.

 
Styl (a właściwie motyw), który wybrałem nazywa się Parament i jest stylem bezpłatnym. Gdy go pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem sobie, że idealnie nadawałby się do jakiegoś bloga o tematyce technic. Nie byłem jednak pewien, czy można wgrać swoje logo (jak widać – można), dlatego też pogrzebałem dalej i znalazłem dość ciekawe motywy: Chaos Theory, Twenty Eleven i Twenty Ten (wszystkie bezpłatne).
Dlaczego zatem nie zdecydowałem się na te motywy?

Chaos Theory to bardzo ładny motyw, ale poprzez podziałkę na nagłówku logo brzydko wygląda. A, i czcionka jest sakramencko mała. Do tego dochodzi jeszcze problem z pisaniem recenzji – wszystkie zdjęcia trzeba było odpowiednio wymiarować, bo się po prostu nie mieściły!

Twenty Eleven i Twenty Ten to bardzo podobne style, różniące się dosłownie kilkoma duperelkami, jak np. biały pasek przy logo (co jest irytujące). Ogólnie mogę je polecić, gdyby ktoś zdecydował się pisać bloga, jednakże osobiście zdecydowałem się na Parament

To teraz trzeba tylko pouzupełniać wpisy…

~ QQS

Skomentuj

