Podwozie v 1.0

Image

Na razie nie bawiłem się z amortyzatorami

Filmik:

Co udało się osiągnąć:
– działa skręcanie przednimi kołami
– napęd na tylne koła
– jeśli na pojazd dam koło kilograma klocków, on dalej jedzie

Niestety jest jeden problem – pojazd porusza się dobrze po płaskiej powierzchni, ale np. na kołdrze nie ruszy. Nie jestem specem od technicznych rzeczy, ale podejrzewam, że łatwiej mi by było, gdyby napęd był na wszystkie 4 koła. Możliwe też, że to kwestia silnika (do napędu używam mediuma).

Na ten moment przeniesienie napędu wygląda tak:
Image

– sprzęgło jest potrzebne na wypadek, gdybym w trakcie jazdy chciał nagle wyłączyć silnik. Co prawda czasami słychać zgrzyty, ale są one znacznie rzadsze dzięki wzmocnieniu tylnej ramy. Zastanawiam się jednak, czy jego efektem ubocznym nie jest to, że model nie może ruszyć na kołdrze…
– dyferencjał – bez niego pojazd traciłby znacznie moc przy zakręcaniu, jest on niezbędny
– jak zauważyliście, użyłem dość starego typu zębatki z24. Chciałem użyć nowszej, ale tylko ta tam wchodzi i się odpowiednio zazębia

2 uwagi do wpisu “Podwozie v 1.0

  1. Pingback: Podwozie v 1.1 « Blog QQS'a

  2. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

