5615 The Knight

Obrazek

Recenzja 5615 Rycerz z mini zbrojownią:

 

DANE TECHNICZNE
Seria: Castle
Rok produkcji: 2008
Liczba klocków: 21
Liczba figurek: 1
Wymiary pudełka: 9,5 cm x 9,5 cm x 4,7 cm
Waga: około 38 gramów (ważono na kuchennej wadze)
Ceny: od 11-19zł (ja zapłaciłem ok. 12 zł za zestaw)

SPIS CZĘŚCI
GALERIA

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem ten zestaw, zaświeciły mi się oczy i pomyślałem: on musi być mój ! ;) Jestem z niego naprawdę zadowolony i bardzo bym był kontent, gdyby w przyszłości pojawiły się podobne zestawy z krasnoludami i orkami.

 

PUDEŁKO
Pudełko jest niewielkie- zajmuje bardzo mało miejsca. Po złożeniu zestawu może posłużyć jako miejsce składowania różnych małych elementów.
Widok z przodu:
Obrazek
Widok z tyłu:
Obrazek
… jeżeli się przyjrzycie, z tyłu pudełka zaznaczono białym drukiem gdzie należy otworzyć- jest to bardzo pomocne- nie trzeba otwierać za pomocą noża (tak jak w niektórych zestawach wikingów).

Bok pudełka:
Obrazek

 

INSTRUKCJA :
Obrazek
…. instrukcja jest dosyć mała, ale czytelna. Z drugiej strony instrukcji znajduje się reklama innych zestawów z serii Castle. Jeżeli się przyjrzycie, to każdy element w instrukcji ma zapisany jakiś numer.

Wszystkie elementy w woreczku:
Obrazek
… tak jak w poprzednich zestawach serii Castle, zestaw posiada perłowe elementy broni (pancerz, hełm, dzida, miecz). Miecz w odróżnieniu od tych ze starej serii można łatwo zgiąć, przez co jest mniej łamliwy.

 

ZESTAW PO ZMONTOWANIU:
Obrazek

Półka na broń i zbroję:
Obrazek Obrazek

rycerz w całej okazałości:
Obrazek Obrazek

 

POZOSTAŁE ELEMENTY:
Obrazek

 

CIEKAWOSTKA
Bardzo mile zostałem zaskoczony, kiedy okazało się, że w drugim zestawie znalazłem dodatkowo drugą łapkę (czyli w jednym zestawie zamiast dwóch łapek, miałem 3 łapki): Obrazek

 

ZALETY

  • stosunkowo niska cena
  • zbroja
  • wspaniały pomysł na prezent
  • bawialność
  • ładnie dobrane elementy
  • tarcza
  • piękny kolor brązowy półek
  • pozostały ciekawe elementy
  • malowany tors minifiga

WADY

  • pudełko troszkę słabo brzęczy ;)
  • niekiedy może natrafić się zestaw z kiepskim nadrukiem

OCENA: +5/6

Skomentuj

