Porzucone Projekty: #1 Buldog

Tą notką rozpocznę nowy cykl poświęcony projektom, które z jakiegoś powodu zostały przeze mnie zakończone i niezrealizowane. Zapytacie o sens? No cóż, częściowo, żeby zapełnić bloga notatkami … a częściowo do zainspirowania innych budowniczych ;) No i nie myślcie sobie, że jak ktoś wystawił ileś-tam konstrukcji trzymających jakiś-tam poziom, to nie ma problemów, by zbudować następną …

Zdjęcia nie powalają jakością, ale w sumie były one robione tylko roboczo – przerabiam jedynie zdjęcia modeli ostatecznych, ewentualnie bardzo zaawansowanych WIPów.

Buldog

GALERIA

MODEL

Być może część z Was przy okazji prezentacji Arsusa VI zaglądnęła do mojej galerii na Majhoście, gdzie też trzymam zdjęcia WIPów i gdzie uwagę przykuwa pewien niebieski, bioniclowaty robot. Powstał on jakoś zaraz po Arsusie VI i docelowo miał być jego konkurentem.

W przeciwieństwie jednak do znanej Wam VI, Buldog miał być zbudowany w stylu klasycznego mecha – coś w ten deseń:

… czyli pozbawiona humanoidalnych elementów krocząca maszyna zniszczenia.

Model na żywo widziały tylko dwie osoby z naszego forum:
– Morderczy Groszek
– Sprinter

Dla tego robota przygotowałem nawet specjalną graficzkę z Buldogiem (spokojnie, obrazka z psem nie wykonałem, a jedynie znalazłem jakiś obrazek w sieci i nieco przerobiłem dla własnych potrzeb, potem na jej podstawie chciałem zaprojektować coś swojego):

W pewnym momencie zdecydowałem się zakończyć projekt (kurzył się i nie miałem pomysłu jakby go dokończyć, poza tym NIE ZACHWYCAŁ na żywo) i rozebrałem model na części.

Jednakże nie uważam projektu za czas stracony – dzięki niemu wymyśliłem, jak wybudować kabinę Hyperbolisowi:

A niebieskie klocki po dziś dzień są użyte w moich dwóch konstrukcjach:

Sub Slizer 2.0:

oraz najnowszym, ale już dość zaawansowanym WIP-ie – Optimusie Primie:

Jedna uwaga do wpisu “Porzucone Projekty: #1 Buldog

  1. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

