Porzucone Projekty: #3 Biały Mech

GALERIA

O MODELU
Arsus VI potrzebował brata, a ponieważ mam dużo elementów Bionicle, których przez wiele lat nie wykorzystywałem (castlowy wiek ciemny), postanowiłem jeszcze raz spróbować swoich sił w tej tematyce…

MODEL
Wszystko zaczęło się od torsu, do którego mógł wchodzić cały ludzik:

W kolejnej fazie praca wyglądała tak:

… jak widzicie, równolegle pracowałem nad projektem kolejnego, białego mecha. Nie wiedziałem wtedy jednak, jak mógłbym wykorzystać ową kabinkę – Morderczy Groszek podpowiadał mi, żeby zrobić czołg, ewentualnie jakiś pojazd Space Police.

Ostatecznie zakończyło się na tym:

Za namową Groszka postanowiłem zburzyć białego, nieproporcjonalnego robota i zbudować konkretny kawał mecha kosmicznej policji w postaci Hyperbolisa, którego część z Was mogła podziwiać na tegorocznej wystawie w Krakowie…

Jedna uwaga do wpisu “Porzucone Projekty: #3 Biały Mech

  1. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

