Porzucone Projekty: #4 Transporter

GALERIA

O MODELU
W swojej kolekcji mam wiele robotów, ale strasznie mało pojazdów. Tworząc tą pracę, chciałem to zmienić.

Docelowo, chciałem zbudować transporter dla żołnierzy przyszłości, lub coś, co umożliwiłoby transport jakichś ładunków. Nie miałem wtedy dużych kół, dlatego wiedziałem, że pojazd postoi sobie trochę na półce.

Częściowo myślałem nad czymś podobnym do tego:

MODEL

Model posiadał koła skręcane z przodu i tyłu. W kabinie mieścił się pilot. Niestety, model nie mógł zabrać za dużo ładunku (troszeczkę nieefektywnie zaprojektowałem wnętrze), a po rozmowie z jednym z członków społeczności LEGOwej uznałem, że najlepiej będzie zakończyć projekt.

Ale marzenie pozostało i w tej chwili pracuję nad wersją zmotoryzowaną. Jest to o tyle realne marzenie, iż mam już w posiadaniu duże koła. Zresztą mieliście już okazję zobaczyć go w jednym ze wcześniejszych postów…

Jedna uwaga do wpisu “Porzucone Projekty: #4 Transporter

  1. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

