Porzucone Projekty: #6 Transformowalny Robot

GALERIA

O MODELU
Nie ukrywam, że wśród WIP-ów, ten projekt chyba najbardziej przypadł mi do gustu.

Jego historia jest taka – we wakacje zeszłego roku często odwiedzał mnie kolega Legate. Razem wspólnie budowaliśmy, wymienialiśmy przeróżne pomysły itd. W pewnym momencie zauważyłem, że Legate użył w dość nietypowy sposób ramion Rakshi jako nogi. Ostatecznie jego mech się nie przyjął, ale patent gdzieś w głowie pozostał …

Budowę swojego nowego mecha rozpocząłem od nóg, wykorzystując właśnie te elementy. Dodatkowo moim drugim celem było uzyskanie w miarę sensownej transformacji – w sumie nie wyszła ona tragicznie, problem leżał jednak wciąż w nogach – nie było ich gdzie upchać …

MODEL
Tryb robota:


 

Tryb pojazdu (po transformacji):

Jak tak z perspektywy czasu przeglądam tą pracę, to troszkę żałuję, że już ją zburzyłem, ale… dzięki temu zrobiłem recenzję Tahnok-Kala i Arsus VII (o którym będzie jeszcze mowa) otrzymał dodatkowe elementy!

3 uwagi do wpisu “Porzucone Projekty: #6 Transformowalny Robot

  1. Projekt zajebisty, nie rozumiem dlaczego został porzucony. Kilka drobnych poprawek, wymiana pancerza od Bohroka z tego z czerwonym nadrukiem, na ten z czarnym i wspaniały MOC jak się patrzy ;)

    • To stary projekt. Porzuciłem go, gdyż wtedy nie miałem pomysłu na inne, lepsze, bardziej transformowalne nogi. No i w pewnym momencie stwierdziłem, że klocki tu wykorzystane przydadzą się w jakimś innym modelu.

  2. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

