Porzucone Projekty: #7 PIETROV & Q-Rack

[WIP] Q-rack and Pietrov by QuQuS

 

Modele już dawno zniszczyłem (właściwie Pietrov zniszczył się sam, w wyniku spadnięcia z półki na ziemię podczas mojej chwilowej nieobecności).

Q-Rack to mech, który powstał po przeróbce torsu Akamai i kompletnej zmianie ustawienia nóg. Nie ma co się nad nim rozpisywać, miał być klasycznym mechem, jednakże w tak zwanym międzyczasie powróciły modele z wystawy i potrzebowałem jak najszybciej znaleźć wolne miejsce. Bebechy po tym modelu w dużej części wykorzystałem w swoim podwoziu, nad którym wciąż pracuję.

Dużo ciekawszym modelem wydaje się Pietrov. To chyba największy model, jaki kiedykolwiek skonstruowałem! Przy tym mechu wszystko wydawało się małe :D No i dodam, że to skala minifig ;)

Stylem miał przypominać klasycznego, kwadratowego mecha:

No, ale robot zajmował trochę zbyt dużo miejsca na półce, a mi skończyły się belki technic, wobec czego nie mogłem kontynuować budowy. W planach było też zmotoryzowanie potwora – może niekoniecznie chodzenie, ale obrót kabiny/dział już tak!

Po głowie przeszła mi też myśl, że być może warto przerobić Pietrova na egzo-szkielet dla Arsusa, ale podejrzewam, że niewiele by to pomogło…

Dodatkowe ze skalą:
[WIP] Q-rack and Pietrov by QuQuS.

Jedna uwaga do wpisu “Porzucone Projekty: #7 PIETROV & Q-Rack

  1. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

