Muzyka QQS’a: 1# Dubmood – 3D Galax

Nazwa może być nieci myląca – pisząc w temacie „Muzyka QQS’a” nie miałem namyśli, że jestem autorem. Chodziło mi jedynie o pokreślenie, że ta muzyka mi się podoba :D

O gustach się nie dyskutuje. Kocham stare gry, kocham muzykę w tych grach, dlatego też jakoś wydaje mi się naturalne, że wybrałem 8-bitowy utwór:

Taka ciekawostka – zobaczcie na nietypowy opis autora w filmiku (przy czym mówiąc „autor” mam na myśli osobę, która uploadowała filmik, a czy jest on faktycznym posiadaczem tego utworu – powiem Wam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia :D)

Utworu o tej samej nazwie, ale wykonanym w darmowym edytorze muzycznym FamiTracker użyłem w kilku filmach z moim NXT.

Skomentuj

