Podwozie v 1.1

Ostatnimi czasy mój blog trochę obumarł, ale nie jest to spowodowane tym, że nie wiem, o czym napisać – materiałów mam trochę, gorzej jest tylko z czasem.

Zrobiłem małe poprawki w moim podwoziu, dzięki czemu wygląda ono teraz tak:
dsc01613.jpg

Galeria (znajdziecie tu więcej zdjęć)

LINK do wcześniejszej wersji

Filmik:

Zmiany w wersji 1.1:
– zaprojektowałem od nowa napęd
– przebudowałem tylną ramę
– wzmocniłem przód

Wnioski:
– pojazd zdecydowanie lepiej jeździ
– wciąż jest problem ze skręcaniem
– muszę podwyższyć przednie koła, żeby całość była równoległa do podłoża

Zdjęcie napędu:
dsc01614.jpg
… ta biała belka zmniejsza ilość przeskakiwania małej zębatki przy ruchu kołami.

Przednie podwozie zostało wzmocnione, dzięki czemu nic się nie ugina:
dsc01615.jpg

Jedna uwaga do wpisu “Podwozie v 1.1

  1. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

