MOCe QQSa – Demon – przegląd

Co jak co, ale skoro już zaprezentowałem tyle MOCy w wersji video, nie mogło zabraknąć też demona – i to w wersji nieco poprawionej!

Filmik:


LINK do wcześniejszej wersji.

Oczywiście nie mogło zabraknąć też paru klimatycznych dodatków – wcześniejsza wersja prezentacji:


… nie upubliczniłem jej głównie dlatego, że nie są widoczne detale modelu, dopiero w poprawionej wersji nie ma tego problemu.

Ostatecznie zrezygnowałem z demonicznego intro, ale być może komuś się spodoba:

wersja 1:

wersja 2:

i najbardziej psychodeliczna, wersja 3:

I żeby nie było – mówiłem naturalnym głosem, nie potrzebowałem niczego przerabiać na komputerze :p Musiałem go kiedyś wyrobić, coby do takiej jednej gry pasował …

Jedna uwaga do wpisu “MOCe QQSa – Demon – przegląd

  1. Pingback: Demon – nowe zdjęcia! | Blog QQS'a

Skomentuj

