Demon – nowe zdjęcia!

W sumie nic nowego – ot, kilka nowych, „oficjalnych” zdjęć mojego Demona. Ostatnia modyfikacja przypada na grudzień 2012, od tego czasu nic w nim nie zmieniałem. Niedawno, wracając do domu, planowałem sobie, że zburzę demona i Stormera XL, a z części zbuduję jakiegoś mecha, ale kiedy wszedłem do pokoju i popatrzyłem na mojego demonicznego współlokatora – stwierdziłem, że byłoby trochę szkoda. Przywiązałem się torchę do tego stwora – sam nie wiem czemu… może to przez tą nietypowość i uniwersalność przekazu? W końcu demony pasują zarówno do scen rodem z fantasy, jak i do rasy kosmitów zamieszkującej odległe regiony wszechświata …

Image
GALERIA

Wcześniejszy wpis oraz przegląd.

Image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Szpony demona rozerwą każdego, kto ośmieliłby się wejść mu w drogę:
Image
Image Image

Jednakże główną bronią demona jest mistyczna Kosa Zagłady:
Image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Dodatki:
Image
– I CO SIĘ TAK GAPISZ!?

Image
Czyli obrazek z serii, jak Dawid powalił Goliata…

Image
– Przyszedłem po twoją duszę!

Ciekawostka – konstrukcja demona jest na tyle specyficzna, że istnieje możliwość transformacji w coś, co przypomina demoniczną łódź podwodną (pływającą w ogniu piekielnym?) ze szczypcami umieszczonymi po bokach:
Image Image Image
ok, ten tryb do mnie też nie przemawia, ale cieszy mnie, że model potrafi „coś jeszcze”, zważywszy, że tego nie było w planie :) (castlowcy, spróbujcie przetransformować swoje zamki :D )

Skomentuj

