QQSowy WIP – żółty Transformer

Co prawda model prezentowałem już jakiś czas temu na blogu, jednakże wówczas tylko wspomniałem o możliwości transformacji – braki już jednak nadrobiłem, sporządzając taki oto okolicznościowy filmik (a tak swoją drogą, coś mam ostatnio pecha do miniaturek na YT…):


Korzystając z możliwości, jakie dało mi nowe miejsce do fotografowania pozwoliłem też sobie zrobić kilka klimatycznych, „bardziej oficjalnych” zdjęć:

GALERIA (WIP)

Czy projekt będzie dalej rozwijany? Możliwe, że tak – tym bardziej, że inny, tworzony równolegle model można już uznać za zakończony. Wciąż jednak nie wiem, czy z pokazanego tu modelu nie zrodzi się inny robot (Soundwave?) i czy Bąblowi nie poszukam jakiegoś nowszego wcielenia …

2 uwagi do wpisu “QQSowy WIP – żółty Transformer

  1. Pingback: QQSowy WIP – Cyber-pies | Blog QQS'a

  2. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

