MOCe QQSa – Nautilus Mecha

Wśród budowniczych LEGO panuje pogląd, że przed prezentacją modelu należy trochę ochłonąć i zastanowić się, czy nie trzeba czegoś jeszcze zmienić. No cóż, ja tak ochłonąłem, że po 1.5 roku od powstania MOCa nie byłem w stanie przerobić w nim czegoś konkretnego (ewentualne poprawki działały z reguły na niekorzyść). Poza tym, jak codziennie na niego patrzę, wcale nie odczuwam znużenia z tego powodu – a to chyba wystarczający powód, aby opublikować go wreszcie na forum.

Na Blogu już raz go publikowałem (link poniżej), jednak ze względu na nowe (i chyba lepsze) zdjęcia postanowiłem go pokazać ponownie.


BRICKSHELF
DEVIANTART
FLICKR

Parę słów o powstaniu MOCa (inspiracje, pierwsze wersje modelu, porównania z innymi robotami).

Krótko o modelu
Nautilus jest VII generacją robotów linii Arsus. Idealny do pracy w najtrudniejszych warunkach. Jego sylwetka została zoptymalizowana do pracy pod wodą, ale na powierzchni też sobie świetnie daje radę.

Kilka zdjęć na zachętę:





Robot jak na dość dużą wagę jest dość pozowalny, a artykulacja kończyn powiedziałbym, że w normie uniwersum Legowego.

Mech ma nawet zalążki transformacji:

I to by było na tyle.

4 uwagi do wpisu “MOCe QQSa – Nautilus Mecha

    • Dzięki!
      Tak naprawdę głównym celem było wykorzystanie czerwonych paneli Technic w jakiś ciekawy sposób, a Atlantisowy kształt wyszedł trochę przypadkowo ;) Wreszcie udało mi się jakoś rozsądnie wykorzystać te świderki z Bionicle, aczkolwiek jeszcze przed publikacją robota zauważyłem, że ktoś na flickru wpadł na identyczny patent.

  1. Pingback: QQS-owe studio – stan na 9.11.2013 | Blog QQS'a

Skomentuj

