44014 Jet Rocka – recenzje QQS’a

44014 to ostatni zestaw, który otrzymałem na gwiazdkę – gdyby nie obowiązki uczelniane, pewnie zrecenzowałbym go dużo wcześniej … chociaż, jak to mówią – gdy się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Cóż, przynajmniej mogłem przemyśleć kilka spraw, dograć trochę materiałów video i przetestować nieco oprogramowania, o którym pisałem we wcześniejszej notce.

W dzisiejszym materiale ograniczę się jedynie do treści video, jednakże wersja pisana teoretycznie już jest prawie gotowa, jednakże wymaga obróbki zdjęciowej. No i … tak duży model wymaga modelu alternatywnego, czyż nie? ;) Sam jestem ciekaw, czy uda mi się zbudować z niego coś konstruktywnego …

– – – DANE TECHNICZNE – – –
Seria: Hero Factory / Brain Attack
Rok produkcji: 2013
Liczba klocków: 290
Liczba figurek: 0
Cena: ok. 150 zł

Jedna uwaga do wpisu “44014 Jet Rocka – recenzje QQS’a

  1. Pingback: 44014 Jet Rocka – recenzje QQS’a (wersja czytana) | Blog QQS'a

Skomentuj

