44009 Dragon Bolt – recenzje QQS’a (modele alternatywne)

Byłem bardzo ciekawy, czy z Dragon Bolta da się zrobić jakiegoś sensownego MOCa. Poniższe kreacje wykonałem w całości z klocków, dostępnych w tym zestawie, nic ponadto.

Powyższy wpis jest uzupełnieniem do recenzji 44009.

Melancholijny Stwór
Obrazek
Obrazek Obrazek
GALERIA
Bo nawet potwory bywają czasem melancholijne. Powiadają, że Melancholijny Stwór irytuje się, widząc video-recenzje.

Żal, że nie dałem modelu alternatywnego w powyższej recenzji bije z twarzy naszego bohatera:
Obrazek Obrazek Obrazek

Ale po krótkiej wymianie zdań:
Obrazek Obrazek
potwór przekonał mnie, abym naprawił swój błąd i cyknął trochę stosownych zdjęć.

I jeszcze taka ciekawostka – pierwotnie chciałem zrobić coś na kształt kałamarnicy (smoczy pysk idealnie się do tego nadaje), ale w pewnym momencie stwierdziłem, że lepszy będzie taki cudaczek z 4 nóżkami. Trochę kojarzy mi się z z takim jednym gostkiem (22 sekunda): https://www.youtube.com/watch?v=hgvsp6ph5V4

I w tej chwili na myśl przyszedł mi do głowy jeszcze 1 pomysł – głowę można przecież wykorzystać do budowy jakiejś większej figurki, np. kosmity!

Żółw
Obrazek
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek
GALERIA
W recenzji EVO pojawił się model alternatywny w postaci królika, więc stwierdziłem, że najwyższa pora na żółwia. Pierwotnie skorupa miała być zrobiona ze stóp smoka, ale w pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że dołączenie ich do głównego szkieletu mogłoby być kłopotliwe (nie chciałem używać gumki).

Ostatecznie pancerz wykonałem z niebieskich naramienników:
Obrazek Obrazek
Oczywiście można je trochę inaczej poukładać, ale priorytetem było wykorzystanie tylko tych części, dostępnych w zestawie.  Poza tym, przy innej kombinacji pancerz mógłby się po prostu rozlecieć.

Statek kosmiczny
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
GALERIA

Statek kosmiczny wyszedł mi w momencie, gdy bawiłem się dużym kręgosłupem (we wcześniejszych modelach użyłwałem ten mniejszy) oraz smoczymi stopami. Teoretycznie można by zmienić nieco kształt boków i dodać koła, ale jak już wspomniałem, zależało mi na tym, aby ograniczyć się jedynie do elementów występujących w powyższym zestawie.

W sumie, gdyby się tak zastanowić, to statek można przerobić na tors dla nowego mecha…

Miałem jeszcze pomysł na zrobienie ulepszonej głowy smoka, ale w pewnym momencie dałem już sobie spokój.

Jedna uwaga do wpisu “44009 Dragon Bolt – recenzje QQS’a (modele alternatywne)

  1. Pingback: 44009 Dragon Bolt – recenzje QQS’a (modele alternatywne, video) | Blog QQS'a

Skomentuj

