QQSowy WIP – (wrak?) Ultra Magnus

Człowiek poczuł trochę wolności i od razu udało się ruszyć ze stronką … i nowymi WIP-ami :)

Może zacznę od tego, kim jest Ultra Magnus. UM to jeden z ważniejszych Autobotów ze świata Transformers, przyjaciel Prime’a i jego wierny kompan. W oryginalnym filmie z 1986 roku był nawet przez pewien czas liderem Autobotów.
Tak naprawdę UM to biały Optimus Prime + dodatkowe uzbrojenie.

A teraz do rzeczy – przed Wami wczesny work-in-progress Ultra Magnusa:

Galeria (WIP)

Wydaje mi się, że jak na części Hero factory, to udało mi się całkiem nieźle wymodelować maskę ciągnika:

Do poprawy koniecznie reflektory oraz przedni zderzak. Z przodu widziałbym też grille silnika (ale spokojnie, na klocki systemowe jeszcze przyjdzie czas). No i oczywiście trzeba dać jakieś konkretne szyby do kabiny.
Bok pojazdu jest niby ok:

ale tak naprawdę ciężko jest coś więcej powiedzieć w momencie, gdy ciągnik nie ma kół (obecnie nie posiadam odpowiednich w odpowiedniej liczbie). Trochę niepokoją mnie tylne nadkola (czy koła się zmieszczą). Na razie nie mam pomysłu na jakieś bardziej sensowne obudowanie kabiny po bokach. Ale cieszą mnie rury wydechowe zrobione z pistoletów na te zielone kule z Hero Factory.
Wydaje mi się, że kabina najładniej wygląda z góry:

Ten niebieski pas dodaje całości sportowego charakteru.
Przyjrzyjmy się teraz tylnej części:

Tył wymaga oczywiście zmian – chociażby z tego powodu, iż w tej postaci nie można go użyć do transformacji. No i pozostaje jeszcze kwestia tylnych kół …
No i na koniec taka ciekawostka – dół pojazdu:

okazuje się, że zwykłe torsy z Hero Factory świetnie nadają się do formowania podwozia ciężarówki.
W tej chwili ciężko mi powiedzieć, w którą stronę pójdzie projekt, ale uznałem, że podzielę się z Wami tym, co mam, bo a nuż ktoś wpadnie na jakiś zacny pomysł, który okaże się przełomem :)

4 uwagi do wpisu “QQSowy WIP – (wrak?) Ultra Magnus

  1. Czekamy na informacje o postępach. :)
    Nie mam pomysłu co Ci doradzić, bo nie wiem jaki masz zarys transformacji. W składaku widać twój styl taki, jak w Optimusie.

    Pozdrawiam.

    • Mówiąc szczerze, to wydaje mi się, że popełniłem mały błąd, gdyż zamiast od robota zacząłem od ciągnika. Trochę to ogranicza możliwości transformacji całości, dlatego nie wykluczam całkowitego redesignu (właśnie pod kątem transformacji).

      Druga sprawa, obecnie zastanawiam się, jakie koła do niego wybrać, żeby nie były ani za małe, ani za duże.

  2. Pingback: Poprawione linki | Blog QQS'a

Skomentuj

