„Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS” – recenzje QQS’a (wersja czytana)

Wraz z końcem ubiegłego roku na forum Lugpol pojawiła się informacja o możliwości zrecenzowania kilku książek, dotyczących różnych tematyk związanych z LEGO, wydawnictwa „Apress”.  Ze wszystkich dostępnych, moją uwagę zwróciła jedna – „Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS”. W końcu mam Mindstorms NXT 2.0 i chyba nic by mu się nie stało, gdyby go nieco odkurzyć (po ostatnim, tańczącym robocie, cały zestaw leży zamknięty w pudełku) … A ponieważ nie było innych chętnych, ani odgórnie ustalonego terminu napisania stosownego artykułu, postanowiłem podjąć się powyższego zadania.

Jeśli jesteście ciekawi, co też znalazłem w powyższym podręczniku, to zapraszam do mojej recenzji, którą możecie przeczytać na forum LUGPOLu. Nie jest ona krótka, ale – mam nadzieję – treściwa. Więcej nic nie napiszę, wszak jakiś element zaskoczenia musi być ;)

Na koniec chciałbym serdecznie podziękować:

  • Żbikowi, za informację o możliwości zrecenzowania książki
  • 3domowi, baconowi i Darkowi Mrozowi za pomoc przy korekcie bety-recenzji (bardzo dziękuję, że chciało się Wam przeczytać moje wypociny i zwrócić uwagę na wszelkie błędy w tekście)
  • Redaktorowi X, za niebanalny pomysł
Skomentuj

