44009 Dragon Bolt – recenzje QQS’a (modele alternatywne, video)

Co tu dużo mówić – narobiło się zaległości, to teraz trzeba je nadrabiać …

Na poniższym video omawiam swoje modele alternatywe dla zestawu 44009 Dragon Bolt.

Ogólnie rzecz biorąc koncepcja modeli nowa nie jest (część informacji powtórzyłem), ale wydaje mi się, że jest szansa na to, że video się spodoba. Bo co prawda, od czerwca nie publikowałem żadnej nowej recenzji na YT (ani nawet żadnego filmu), ale gdy tylko pojawiała się sposobność, wyciągałem kamerę i kręciłem przyrodę. Obecny tu materiał video był idealnym pretekstem na wykorzystanie jedynie niewielkiej ich liczby – istnieje zatem duża szansa, że przyszłe materiały również będą posiadać podobne ozdobniki ;)

A zresztą – sami oglądnijcie! 4 minuty to nie 30 czy 50 ;)

Skomentuj

