mój wspólny projekt z LEGO Polska: #4 modele, cz.8. – Łowy

Tym razem bohaterów – ani bohaterek – już nie będzie. Najwyższa pora wziąć się za stworzenia!

 

8. Łowy
https://farm8.staticflickr.com/7498/16200074856_46f2e703da_b.jpg

BRICKSHELF
FlickR (galeria zbiorcza)
DeviantArt (galeria zbiorcza, zapasowa)

 

Tyle już się naopowiadałem, że teraz już chyba starczy. Ograniczę się może tylko do stwierdzenia, iż Plemię Pustyni poluje na uptaszone Rahi – głównie w celach konsumpcyjnych, choć zdarzały się przypadki, kiedy to udało się zwierzynę oswoić. Widoczny na zdjęciu ptaszek należy do najszybszych zwierząt lądowych na wyspie, dlatego też oswojenie i usiedlenie go wcale nie jest takim głupim pomysłem.

 

Ptaszysko:

https://farm9.staticflickr.com/8659/15606051253_0398258b76_c.jpg

W pewnym momencie, podczas wymyślania nowych konstrukcji zaczęło brakować mi podstawowych łączników (zresztą wspomniałem już nawet, że w paczkach było ich stosunkowo niewiele). „Na gwałt” potrzebowałem innego rozwiązania – okazało się, że stopy (których z oczywistych powodów musiało być dużo) radzą sobie całkiem nieźle!

 

Gdybym miał więcej czasu postarałbym się zbudować Feniksa, a tak – musicie zadowolić się przerośniętym kurczakiem:

https://farm8.staticflickr.com/7476/16225896265_5d9e3fe10f_b.jpg

Co można by poprawić? Cóż, gdybym miał wtedy te większe kręgosłupy, wtedy nieco inaczej wyprofilowałbym nogi. Być może żółty pancerz na dolnych kończynach i srebrne stópki wyglądałyby lepiej, ale niestety już tego nie poprawię (choć w sumie byłaby to tylko kosmetyczna zmiana).

Inna sprawa, że początkowo to w ogóle planowałem jakiegoś dzikiego kota, ale termin gonił i musiałem iść na pewien kompromis.

 

Kolejny eksperyment, który powstał w wyniku zabawy zielonymi częściami:

https://farm8.staticflickr.com/7511/16039700939_a12dbc0745_c.jpg

… zielone maski od początku kojarzyły mi się z roślinnością, dlatego tego typu praca wydała mi się naturalna. Próbowałem jeszcze z czerwonych masek zrobić jakiś kwiat czy coś dla urozmaicenia, ale w pewnym momencie stwierdziłem, że chyba lepiej pozostanę przy zielonym …

Jedna uwaga do wpisu “mój wspólny projekt z LEGO Polska: #4 modele, cz.8. – Łowy

Skomentuj

