mój wspólny projekt z LEGO Polska: #4 modele, cz.9. – Bestie

Pora najwyższa na jakieś czarne charaktery w postaci bestii! Chciałem zrobić więcej Rahi, nawiązując w ten sposób do pierwszych Bio, no ale niestety miałem trochę za mało czasu na rozszerzenie tej wizji (oprócz klocków jest też prawdziwe życie, a na spokojnie można budować głównie w weekendy …). Modele wolałem dać zbiorczo, gdyż jestem w pełni świadomy, iż nie wszyscy czytający lubią ten rodzaj klocków (dziękuję Wam za cierpliwość! Za jakiś czas pewnie sporządzę odpowiednie podsumowanie projektu …). Tak czy inaczej – zapraszam Was do zapoznania się z tematem!

 

9. Bestie
https://farm9.staticflickr.com/8567/16215358276_3867136c54_c.jpg

https://farm8.staticflickr.com/7503/15618835124_cd71e5a071_c.jpg

BRICKSHELF (szeregowiec / żółw)
FlickR (galeria zbiorcza)
DeviantArt (galeria zbiorcza, zapasowa)

 

Pierwszą bestią jest coś, co pierwotnie miało być Visorakiem w nowej odsłonie, jednak summa summarum wyszło mi coś innego. Choć może to i lepiej. Tego typu bestie są najbardziej podstawową jednostką w wojsku Ciemnego Lorda. Planowałem też dodać inne wariacje kolorystyczne, ale w pewnym momencie stwierdziłem, że chyba lepiej zrobić całkiem nowe postacie, niż powielać 1 schemat (co zresztą widzieliście w przypadku bohaterów – poza innymi kolorami i zmianami natury estetycznej, w gruncie rzeczy były to takie same figurki).

Drugą bestią jest żółw morski. Tak – wiem, że powinien mieć bardziej płetwiaste kończyny, ale tak jak już wielokrotnie pisałem – korzystałem z tego, co było pod ręką. Mimo problemu z łącznikami udało mi się stworzyć potwora.

Żółw morski jest dość potężną i bardzo silną jednostką w armii Lorda. Siła nacisku jego szczęk jest w stanie zmiażdżyć kończynę bohatera wraz z jego zbroją.

Na lądzie jest dość powolny, ale woda to już inna rzeczywistość.

Miałem też plan, aby każdemu bohaterowi zrobić nemezisa w postaci takiej bestii, ale niestety skończyło się tylko na planach.

Dodatkowe zdjęcie żółwia:

https://farm8.staticflickr.com/7573/15618835464_008feed349_b.jpg

3 uwagi do wpisu “mój wspólny projekt z LEGO Polska: #4 modele, cz.9. – Bestie

Skomentuj

