mój wspólny projekt z LEGO Polska: #5 Video

Zanim napiszę notkę podsumowującą cały projekt (z tym raczej nie będzie problemu, w końcu to kwestia wpisu) chciałem się jeszcze z Wami podzielić drobnym „propagandowym” materiałem video, który powstał przy okazji prezentacji modeli:

Jako ciekawostkę powiem, że musiałem się douczyć nowego oprogramowania do obróbki video, aby uzyskać parę ciekawych efektów – ale chyba było warto ;)

3 uwagi do wpisu “mój wspólny projekt z LEGO Polska: #5 Video

  1. Pingback: Tahu 70787 remake – video | Blog QQS'a

Skomentuj

