Optimus Prime/ Convoy – video

Cześć,

już w 2 połowie lipca chwaliłem się najnowszym Optimusem, jednak dopiero teraz znalazłem czas, aby na spokojnie przysiąść i zmontować stosowny filmik – ot, taka tradycja na QQS-owym … Mam nadzieję, że ta krótka prezentacja (3 minuty chyba wytrzymacie ;) ) Wam się spodoba, bo mówiąc szczerze – projekt był dla mnie dość ambitny i wymagał wielu wyrzeczeń/nauki nowego oprogramowania, ale koniec końców jakaś tam satysfakcja pozostaje. No i nowy eksperiens też ;)

Żeby nie przedłużać – zapraszam Was na premierę najnowszego filmiku:

W planach mam jeszcze parę wpisów, więc jest spora szansa na to, że qqs-owy się nieco ożywi.

13 uwag do wpisu “Optimus Prime/ Convoy – video

    • Dzięki!

      Powiem tak – długo dłubałem przy tym filmie, głównie z uwagi na dodatkowe animacje. Dlatego też nie chciałem spieszyć się z publikacją.

      Zrobienie dobrego stop-motion wymaga dużo czasu i cierpliwości, więc nie wiem czy w obecnie dałbym sobie z tym radę. W każdym bądź razie – zobaczę, co da się zrobić!

      • marta jankiewicz, tworząc modele nigdy nie wyznaczam sobie końcowego terminu. Po prostu, jak mam wenę, to siadam i łączę ze sobą klocki. Niestety inaczej się nie da. Przed publikacją taki model musi przetrwać wiele poprawek – i dopiero jeśli uznam, że nadaje się wreszcie do pokazania światu zewnętrznemu – robię zdjęcia i publikuję je. Wyjątkiem są WIPy, czyli konstrukcje niedokończone, które mają jednak pewien potencjał – przy ich publikacji chodzi o to, aby zebrać opinie różnych ludzi i na ich podstawie zrobić stosowne poprawki przed publikacją końcowego modelu.

        Jeśli chodzi o powyższy model, to siedziałem nad nim przez parę miesięcy, potem musiałem długo obrabiać zdjęcia i dopiero niedawno uploadowałem stosowny film na swój kanał YT. Chociaż i tak mam wrażenie, że nie wszystko jest ok i pewnie jakoś niedługo wezmę się za kolejne poprawki, bo udało mi się wymyślić, jak pewne rzeczy zrobić lepiej. Trochę to przypomina takie błędne koło, ale jak na razie taki styl budowania się sprawdza.

        Mogę spróbować coś zbudować, chociaż nie gwarantuję, że coś z tego wyjdzie. Jeśli taka kreacja miałaby być ciekawa, potrzebowałbym kilku miesięcy na jej zrobienie i dokończenie … ewentualnie zawsze możesz zajrzeć do mojej galerii na flickR/DeviantArt i zobaczyć, czy jakaś inna konstrukcja byłaby ok.

        Mam jeszcze jedną uwagę – nie mam nic przeciwko komentarzom pod filmami, bo po to w końcu są :) ale nie siedzę non-stop na YT i po prostu nie jestem Ci w stanie szybko odpisywać.

        BTW a może spróbujesz coś samodzielnie zbudować? Początek jest zawsze trudny, ale z biegiem czasu idzie coraz lepiej.

  1. A jeśli mowa o Opticu, to jego głowa zainspirowała mnie do zbudowania takiego stwora z głową wymyśloną przeze mnie. W sumie jestem z siebie dumny:)
    Model jest biały i nie grzeszy wzrostem. Zamiast dłoni ma wiertła od Bulka z HF. Planowałem nad nazwą i wykombinowałem jedynie takie cudo – „Vespiven”
    Może ty dasz mi jakieś ciekawą nazwę?

    • Vespiven kojarzy mi się trochę z Vespanem – takim gazem, który wydobywa się w Starcrafcie, potrzebnym do budowy maszyn. Mylę, że taka nazwa jest dość dobra dla jakiejś maszyny górniczej, wyposażonej w wiertło ;)

      Nie ukrywam, że łatwiej by mi było wymyślić coś, widząc zdjęcie gotowego modelu.

  2. Spoks ;). Jeśli grywasz w Starcrafta wyszedł obecnie nowy dodatek „Legacy of the Void”. Polecam grę Heroes of the Storm9 w którą sam grywam). Jest to produkcja Blizzarda w której możesz zagrać Kerrigan, Raynorem i szeregiem innych postaci.
    Sorry że nie było zdjęcia ,ale i ja ostatnimi razem mam problemy z czasem :)

    • Ba, nawet wyszło mini-demo „Legacy of the Void”, dostępne dla posiadaczy SCII – kampania składająca się z trzech map, w której walczysz Protosami … przeciwko Protosom na sterydach ;) Niby mała rzecz, a cieszy.

  3. I znowu przepraszam za błędy ale się mi spieszyło.
    Na moim kanale na yt w okolicy ferii zimowych wstawię zdjęcia moich mocy by mógłbyś je podejrzeć i ewentualnie zostawić jakąś opinie. Pozdrawiam, fajna z sytuacja z pudełkiem. Je również pozdrawiam :D

  4. Pingback: [WIP] Optimus Prime Head | Blog QQS'a

Skomentuj

