QQS-owe gry: Warcraft III TFT – Nowe Królestwo

Zapewne każdy z Was chciał kiedyś zrobić własną grę – czy to całkowicie od podstaw, czy z wykorzystaniem istniejącego już silnika. Kampania, którą chciałbym Wam pokazać, wymaga jedynie zainstalowania Warcrafta III z dodatkiem TFT. Całość robiłem w okresie liceum, aczkolwiek pierwsze pomysły na nią miałem już w gimnazjum. Ostatnie mapy powstały, gdy byłem jeszcze na 1-wszym roku studiów, od tego czasu nic się nie zmieniło.

Dla zachęty – film o autorach:

Obsada:  Kukus, Grzebień/Bandyta, Paweł, babcia Grzesia, mama Grzesia (więcej osób w powyższym filmie)

Modele:  The Hive Workshop

Link: mój chomik (tu też znajduje się krótka instrukcja, w jaki sposób dodać kampanię do gry; chyba nie ma sensu powielać tego jeszcze na blogu).

Niestety niektóre mapy musiałem nieco „obkroić”, ze względu na ich rozmiary. Silnik kampanii w Warcrafcie akceptuje mapy mające nie więcej niż 5 MB, a zdarzyło się, że najbardziej „nakokszona” miała 30 MB…

Zdaję sobie jednak sprawę, że sama gra nie jest darmowa, dlatego też z małą pomocą Notki udało mi się zgrać najistotniejsze jej fragmenty i wrzucić na mój drugi kanał YT.

W dalszej części tematu znajdziecie więcej klimatycznych, wybranych specjalnie filmików z całej rozgrywki – serdecznie Was zapraszam!


… jeden z ciekawszych smaczków gry. Głosu Ramzesowi użyczyła babcia kolegi. Dziękujemy :)


Kolejny, ciekawy gag z Władczynią i jej sługusem. Więcej szczegółów znajdziecie w samej grze ;)


Tą scenę bardzo lubię z uwagi na króla Trolli. Świetnie podłożony głos :D

i na sam koniec:


Chyba moja ulubiona scena z gry. I taka ciekawostka – wiedzieliście, że głosy elficy i Lorda Grzegorza podkładał ten sam człowiek? :D

3 uwagi do wpisu “QQS-owe gry: Warcraft III TFT – Nowe Królestwo

    • Gdzieś na dysku mam parę map z I-ej części (swoje dzieło robiłem nie po kolei, jak SW) i w sumie do zakończenia zostały mi 2-3 mapy + kilka przerywników. Niestety z braku czasu zostałem zmuszony zawiesić projekt, ale teraz mam trochę wolnego i powoli zastanawiam się nad reaktywacją …

Dodaj komentarz