Zapewne każdy z Was chciał kiedyś zrobić własną grę – czy to całkowicie od podstaw, czy z wykorzystaniem istniejącego już silnika. Kampania, którą chciałbym Wam pokazać, wymaga jedynie zainstalowania Warcrafta III z dodatkiem TFT. Całość robiłem w okresie liceum, aczkolwiek pierwsze pomysły na nią miałem już w gimnazjum. Ostatnie mapy powstały, gdy byłem jeszcze na 1-wszym roku studiów, od tego czasu nic się nie zmieniło.
Dla zachęty – film o autorach:
Obsada: Kukus, Grzebień/Bandyta, Paweł, babcia Grzesia, mama Grzesia (więcej osób w powyższym filmie)
Modele: The Hive Workshop
Link: mój chomik (tu też znajduje się krótka instrukcja, w jaki sposób dodać kampanię do gry; chyba nie ma sensu powielać tego jeszcze na blogu).
Niestety niektóre mapy musiałem nieco „obkroić”, ze względu na ich rozmiary. Silnik kampanii w Warcrafcie akceptuje mapy mające nie więcej niż 5 MB, a zdarzyło się, że najbardziej „nakokszona” miała 30 MB…
Zdaję sobie jednak sprawę, że sama gra nie jest darmowa, dlatego też z małą pomocą Notki udało mi się zgrać najistotniejsze jej fragmenty i wrzucić na mój drugi kanał YT.
W dalszej części tematu znajdziecie więcej klimatycznych, wybranych specjalnie filmików z całej rozgrywki – serdecznie Was zapraszam!
… jeden z ciekawszych smaczków gry. Głosu Ramzesowi użyczyła babcia kolegi. Dziękujemy :)
Kolejny, ciekawy gag z Władczynią i jej sługusem. Więcej szczegółów znajdziecie w samej grze ;)
Tą scenę bardzo lubię z uwagi na króla Trolli. Świetnie podłożony głos :D
i na sam koniec:
Chyba moja ulubiona scena z gry. I taka ciekawostka – wiedzieliście, że głosy elficy i Lorda Grzegorza podkładał ten sam człowiek? :D
Rety , ją wciąż nie zagrałem. Planuję zrobić sobie maraton Warcrafta III w te wakacje. Postaram się i Waszą kampanię nadrobić.
pewnie, że każdy z nas marzył o zrobieniu własnej kampanii/gry :D gratuluje roboty, rozczulam się nad Twoim sentymentem do niej ;)
Gdzieś na dysku mam parę map z I-ej części (swoje dzieło robiłem nie po kolei, jak SW) i w sumie do zakończenia zostały mi 2-3 mapy + kilka przerywników. Niestety z braku czasu zostałem zmuszony zawiesić projekt, ale teraz mam trochę wolnego i powoli zastanawiam się nad reaktywacją …