Chomik (model alternatywny 31021)

Cóż, chyba każdy z nas miał kiedyś chomika. Ot, takie małe, bardzo sympatyczne zwierzątko.

Zestaw 31021 dorwałem ponad pół roku temu i od tego czasu leżał sobie na półce (do wczoraj), czekając na recenzję. No i się nie doczekał :P Zamiast tego, po wstępnym przesortowaniu klocków wziąłem się od razu za budowanie. Początkowo nie wiedziałem, co chcę zbudować, toteż dałem się ponieść fantazji i rozpocząłem testowanie wszelakich połączeń klockowych. Potem wpadłem na pomysł – skoro zestaw umożliwia budowę myszy, to czemu nie zbudować … szynszyla? No i w ten sposób powstał chomik :)

Plusem dla konstrukcji jest to, że po jej zbudowaniu zostało tak dużo elementów, iż można by z nich skonstruować np. jakiś pokarm dla naszego dzielnego gryzonia albo jakieś zabawki (z karabinem maszynowym włącznie).

Galerie: DA, FlickR

 

I na koniec – jeszcze takie sympatyczne zdjęcie:

 

W planach miałem zbudowanie pełnego gangu chomika (z pozostałych elementów udało mi się jeszcze zbudować królika i głowę szczura), ale ostatecznie zrezygnowałem z tego pomysłu.

Dodaj komentarz